neděle 20. března 2016

Proč maminka vše svádí na trpaslíky?

Instalace Windows XP, místo Windows 10? Mnoho starých lidí si koupí nový počítač a nerozumí modernímu rozhraní u Windows 10, a tak potřebují smazat Windows 10, a nahrát do počítače Windows XP, jenže nový počítač, je už postaven tak, že do něj nejde už nainstalovat Windows XP. Zde jsou dvě řešení, doporučit starému člověku nákup použitého starého počítače v bazaru, nebo zaškolit draho starého člověka, na nový Windows 10. Podle mě by nebyl zas tak veliký technický problém, vyrábět pro staré a nemocné lidi nové počítače, upravené technicky tak, že do nich je možné nahrát starý Windows XP.
Mohli by vzniknout na internetu stránky, které by se snažili starým a nemocným lidem pomoci s přeškolením, nebo obstaráním starých výrobků, na které jsou staří lidé zvyklí, moje maminka (věk 86 let) odmítla elektrický psací stroj s displejem, a používá veliký mechanický psací stroj, pokusy o to jí naučit používat internet a počítač, jsem už dávno psychicky vzdal.
Jsem rád že moje maminka zvládla aspoň základní používání televize (55" Philips 55PUT4900), a že zvládla telefon (Siemens Gigaset DA210) který má klávesnici s čísly bez displeje, a má klasické veliké sluchátko, vnutit jí malý přenosný domácí telefon (Siemens Gigaset A120) to bohužel selhalo, a tak přenosný telefon skončil v šuplíku, nedávno mě maminka volala, že jí trpaslíci ukradli klasický žlutý papírový telefonní seznam pro rok 2016, vše svádí pořád na trpaslíky, je horší než jsou malé děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují