středa 16. března 2016

Pokud nevíme tak myslíme

Jsi tím na co prioritně myslíš, nejvíce myslíme na to co vidíme a co slyšíme, spatříme něco co se nám líbí, a začneme na to myslet, a většinou se to snažíme i nějak sobecky získat pro sebe. V reklamě je vše proto postavené na tom aby se to líbilo konzumentům, a tak je nabídka upravená tak, že z nabídky je eliminováno vše, co by se konzumentům nelíbilo.
Je to jako krásná sexy modelka, co je módně oblečená na módní přehlídce, jde ale jenom o divadlo kde z dálky vše vypadá dokonale, abychom poznali pravdu musíme to co nás zajímá poznat i z blízka, problém je v tom že spěcháme, a nemáme čas na to abychom mohli vše poznat z blízka, a tak jsme povrchní.
Na co je správné myslet? Vše je v pohybu a proto máme inteligenci abychom poznali na co je správné myslet, univerzální rady z knih a internetu to je jenom teorie která v praxi většinou nefunguje, nebuď líný používat inteligenci a nebuď líný se přiblížit k tomu co chceš poznat, tak poznáš že krásné modelky jsou jenom pavouci, co do svých sítí chytají jako mouchy naivní muže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují