úterý 22. března 2016

Parazit nesmí ubližovat sobecky svému hostiteli

Čínská lidová republika je stát kde žije nejvíce lidí na světě, odhadem asi 1 356 000 000 lidí. Mao Ce-tung zvítězil v občanské válce s nacionalisty a od roku 1949 byl nejvýznamnější osobností v nově vzniklé komunistické Čínské lidové republice, a to až do své smrti v roce 1976. Měl oficiální přezdívku Velký kormidelník, je dosud vyobrazen na čínských bankovkách.
Za několik dní Prahu navšítíví oficiálně prezident z Čínské lidové republiky, pochopitelně mě poslal už email, a požádal mě abych se s ním tajně setkal a pomohl mu s jeho ekonomickými a politickými probémy v Čínské lidové republice.
Odepsal jsem mu obratem, že nemám čas na jeho ubohé problémy, a že pokud bude číst moje stránky, že tím pochopí jak svoje problémy eliminovat, nic osobně proti vaší Čínské lidové republice a vám nemám, jsem jako GVKB doživotním prezidentem Vesmírné unie a zde jsem na tajné dovolené.
Vše je zde o pochopení problému parazita a hostitele, parazit nesmí ubližovat sobecky svému hostiteli, o tom je; ekonomika, politika, nábožensví, kultura, umění, věda, programování, psychologie, atd. každé násilí má za následek vznik násilí, vše co dáváme to nazpět i dostáváme, evoluční mlýny sice melou pomalu, ale melou spravedlivě, nikdo neunikne trestu za svoje chyby. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují