neděle 20. března 2016

Lidský živý mozek v lahvi od okurek?

Je to normální, že prioritně často myslím na budoucnost civilizace? Začalo to nejspíše už v mém dětství, myslím si, že příčina je nejspíše v genetice a výchově v rodině, není mě lhostejná civilizace, ve které existuji společně s lidmi a jinými živými systémy.
Neustále jsem nespokojený s tím, jak se civilizace evolučně mění, a zdá se mně, že by evoluční změny u civilizace měli být rychlejší, a dokonale promyšlené. Před chvílí jsem vylezl z vany, sice jsem nahý nepobíhal po městě, nekřičel jsem radostí, že jsem na něco nového přišel jako kdysi dávno Archimédes.
Napadlo mě, že lidi mají veliké materiální nároky na hodnotné zdroje, proč nevyndat pomocí operace z hlavy mozek a ten dát do veliké sklenice od okurek s obsahem 5 litrů, a ten fungující mozek bezdrátově napojit na tělo kovového robota. Výhodou by bylo, že poškozené tělo robota, by se levně a rychle opravilo v obvodním servisu.
Představme si třeba prezidenta naší republiky, jak je jeho mozek v lahvi od okurek, a jeho robotické tělo si podává ruku s jiným robotem, který je taky prezidentem, otázkou je, už jenom tvář robotů a oblečení robotů, ale to by se jistě už časem optimálně vyřešilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře