úterý 29. března 2016

Jsem chybou v konzumním Matrixu

Proč rodiče sobecky rodí sobecké děti, když na ně po narození, díky svému sobectví už nemají čas? Moje dětství znamenalo; jesle, školka, škola, pionýrské tábory, družina, internát, brigády, armáda, ubytovna, ano rodiče na mě neměli nikdy čas, protože byli oba sobečtí státní zaměstnanci, s vysokou školou. Dítě je pro rodiče ekonomickým a časovým parazitem, a tak se snaží o to dítě odsunout od sebe co nejdále.
Láska je zde už jenom za peníze, a dítě nemá vlastní peníze, aby si mohlo lásku sobeckých rodičů koupit! Jsem jedináček a narodil jsem se jenom díky tomu, že si sklerotický profesor v roce 1952, zapomněl vzít na dovolenou v přírodě, daleko od civilizace prezervativy, takže jsem chybou v konzumním Matrixu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře