středa 24. února 2016

Moje Já je lepší než tvoje Já

Čím více inteligence, tím více je zde problémů s pyšností! Něco se nám povede, a jsme na to pyšní, a najednou se zrodí naše já a to já začne v naší hlavě bujet jako rakovina až z nás tato rakovina udělá psychopata který zde dělá; diktátora, krále, prezidenta, předsedu vlády, ministra, soudce, notáře, advokáta, byrokrata, politika, profesora, akademika, ředitele, podnikatele, obchodníka, celebritu, milionáře, atd.
Často v psychiatrické nemocnici dochází k tomu, že psychopati odmítají konzumovat psychické návykové léky, a tak jsou jim léky podávány pomocí injekce, celý systém je postaven na násilí, kdy to co je silnější, manipuluje s tím co je slabší, a tak je zde jsou sobecké zákony ve společnosti, co jsou založené na trestu a odměně!
Moje Já je lepší než tvoje Já, 99% chyb v ekosystému a technosystému je zde díky pyšnosti a vzniku já. Máme rádi psy protože zde jasně platí to, že moje Já, je lepší než Já psa! Nemáme rádi cizí psychopaty, protože zde moje Já, není už automaticky lepší než Já cizího psychopata.
Jestliže má Afrika problém s Islámskými psychopaty, co si myslí, že jejich Já je lepší než Já druhých, tak ať si to v Africe laskavě Islámští psychopati vyřeší pomocí zbraní a válek, a ať nám zbaběle nelezou do EU! V EU máme sami dost problémů s psychicky nemocnými místními psychopaty, co si myslí pyšně to, že jejich Já je lepší než je Já druhých.
U nás v EU se psychopati snaží pomocí facek a sprostých nadávek, vychovávat cizí psychopaty, a to nikam bohužel ale nevede! Řešení je jasné, zavřít všechny psychopaty na samotku v obvodní psychiatrické nemocnici, a použít injekce s psychickými silnými léky, na agresivní mocné a bohaté psychopaty, co nám dělají ze života pomocí zákonů a regulací ekonomický a psychický očistec.
Pyšné Já psychopatů lze vyléčit jenom na samotce, pomocí psychických léků podávaných injekcemi, věřte tomu že každý prezident a ředitel je snadno nahraditelný, každý psychopat je zde jenom ubohou loutkou, kterou ovládá jeho veliké Já.
Je třeba zrušit imunitu a umožnit tak převoz psychopatů do obvodní psychické nemocnice, místo výstavby a údržby; vězení, táborů pro ekonomické uprchlíky, sociálních ubytoven pro sociální parazity, atd. je třeba postavit a udržovat v EU veliké psychické nemocnice, pro nebezpečné psychopaty, co zde sobecky; lžou, kradou, vraždí, mučí, vydírají, atd.
Musí konečně láska a pravda v EU zvítězit nad lží a nenávistí pomocí toho že budeme instalovat všude kamery a mikrofony a tak uvidíme kdo je zde nebezpečným psychopatem a okamžitě vyšleme sanitku aby psychopata převezli do psychiatrické nemocnice.
Mami kde je tatínek? Tatínek je v psychiatrické nemocnici na samotce, protože na skryté kameře se ukázalo to, že se tatínek ve vysoké státní funkci prezidenta republiky choval jako nebezpečný psychopat, a tak jej sanitka přepravila do psychiatrické nemocnice, jestli budeš někdy někde zlá, tak brzo taky skončíš v psychiatrické nemocnici na samotce, všude jsou dneska v EU skryté kamery napojené na umělou EU inteligenci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují