čtvrtek 25. února 2016

Konzumní civilizace má základy v nenávisti a lži

Navštívím prezidenta v jeho kanceláři a začínám mu říkat pravdu o tom co má on v hlavě, on na mě kouká jako tele na nová vrata, a já mu vysvětluji můj problém s blbítkem, a že díky blbítku, se dostanu, kam chci, a všichni jsou moji kamarádi.
Prezident říká, a nebylo by nejlepší, pokud bys dělal prezidenta místo mě, všichni by tě měli rádi, a to dokonce i novináři, láska a pravda by konečně globálně zvítězila nad nenávistí a lží. No právě, představte si budoucnost, ve které láska a pravda zvítězila nad nenávistí a lží?
Zanikly by peníze, zaniklo by soukromé vlastnictví, zanikly by daně a tím i státy, zaniklo by; náboženství, politika, podnikání, obchod, školství, zdravotnictví, umění, sport, gramotnost, kasty, třídy, ligy, kategorie, oblečení, atd. vzniknul by zcela nový člověk, který mluví jenom pravdu a který je plný lásky.
Lidi by souložili na náměstí a nikomu by to nevadilo, lidi by se zabíjeli mačetami, a nikomu by to nevadilo, lidi by žili podobně, jako žijí delfíni, a na mě by se brzo stejně zapomnělo. Naše konzumní civilizace má základy v nenávisti a lži, bez těchto základů se každá sobecká civilizace zhroutí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře