středa 24. února 2016

Blbítko

Na moje 18 narozeniny jsem dostal Blbítko, nejde o něco, co lidi znají, je to produkt, který se zde na zemi neprodává, a byl dovezený z veliké vesmírné dálky, a dal mě to jeden dobrý kamarád JHVH. Blbítko je neviditelný inteligentní systém, takže si myslíte, že v krabici nic nebylo, a řeknete si zase nějaký blbý žert. Ten kdo dostane blbítko získá najednou schopnost poznat to, co jsou druzí lidi a jemu blízká zvířata zač, najednou vidíte do hlavy druhým lidem a i svému psu a svojí kočce.
Zajímavé je, že druzí nějak podvědomě poznají to, že jim koukáte do hlavy, a mají z toho deprese, podíváte se na prezidenta, a víte co on má v hlavě, podíváte se na profesora a víte co on má v hlavě. Logicky jsem se snažil kontaktovat kamaráda, co mě dal to blbítko, bohužel on pořád cestuje vesmírem a nemá čas se tady zase zastavit, a tak mám už mnoho let smůlu.
Ptal jsem se i jiných kamarádů z vesmíru na blbítko, ale nikdo jej neznal. Nejspíš jde o něco z jiného vesmíru a proto je to i neviditelné, jak se ovšem ten kamarád dostal do jiného vesmíru, to mě není zatím jasné? Vím jistě to, že o blbítku nic nevím, snažil jsem se nějak navázat kontakt s blbítkem, ale je to jenom marnost a honba za iluzemi! Jak vlastně to blbítko zavřeli do krabice?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují