pondělí 11. ledna 2016

Prodejte svoje problémy a budete mít od nich klid

Všude slyším to, že lidi mají problémy, když jim říkám, tak svoje problémy prodejte, a budete mít od nich klid, tak ne mě koukají, jako telata na nová vrata! Pokud něco mám, tak to i mohu prodat, a pokud to nemohu prodat, tak to nemám! Nemůžete prodat svoje problémy, tak nemáte žádné svoje problémy, ale jenom si myslíte to, že máte svoje problémy! Představme si třeba inzerát, prodám svoje existenční problémy, které mám, protože jsem uprchl z Afriky do EU, koupí někdo od vás vaše problémy, za tržní cenu?
Nikdo ty existenční problémy od vás nekoupí, takže žádné problémy nemáme, jak vlastně v hlavě vzniká iluze toho, že máme problémy? Mozek je díky fanatickému náboženství zdegenerovaný a tak nefunguje optimálně, a tak neustále z komára dělá velblouda, pokud mám existenční problém, protože jsem uprchlík, mohu spáchat sebevraždu, a existenční problém logicky zmizí, proč toto jisté a jednoduché klasické řešení, zdegenerovaný mozek uprchlíka nepoužije? Zdegenerovaný mozek očekává zázraky od systému, ve kterém on existuje, jenže zázraky už v EU došli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují