čtvrtek 28. ledna 2016

Kde je já v mozku?

Svatá pravda nepotřebuje ke svojí existenci fyzické tělo, proč lidi pořád chtějí mít svatou pravdu, která by měla lidské fyzické tělo? Jakmile má něco fyzické tělo tak je to možné nějak sobecky i využít, to co nemá fyzické tělo, to už neumíme nějak sobecky využít, a tak se snažíme vytvořit; sochy, fetiše, chrámy, poutní místa, atd. abychom mohli nějak sobecky využít pro sebe svatou pravdu. Všimněme si, že už v desateru je varování, nezobrazíš si svatou pravdu zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi, nebo ve vodách, a pod zemí, nebudeš se ničemu takovému pokorně klanět, ani tomu otrocky sloužit.

Jenom situace určuje každému co je pro něj svatou pravdou a tím to co je svatou pravdou pro mě to už nemusí být svatou pravdou pro tebe každý je originál který je v originální situaci a proto má inteligenci a šikovné ruce a rychlé nohy aby si on správně se situací ve které on je i poradil. Svatou pravdou je že po příčině zde přichází jistě i následek, absolutno existuje na základě příčin a následků, mnohdy je zde násilná snaha omezit vliv příčin a následků na sebe, nebo na společnost.

Následuje logicky trest ve formě deprese, která je u; psychiky, mravnosti, spravedlnosti, ekonomiky, politiky, podnikání, obchodu, vědy, umění, atd. často slyšíme, já jsem myslel, to je ale ten největší omyl, není zde žádné já v našem mozku, jsou zde jenom inteligentní paraziti v našem těle, co se snaží o to, aby se v našem těle měli velmi dobře, a tak vytvořili naše sobecké bezcharakterní já. Obrazně je naše duše počítačem, ve kterém je mnoho virů z internetu, a díky těmto virům duše chybuje, a následkem je život který nemá logický smysl a tak konzumujeme drogy nebo léky na deprese.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře