pátek 1. ledna 2016

Být Bůh to je zde na hovno

Takže vážení volové a vážené krávy, jdu dneska rovnou k věci, žádný cukr, co by byl spojen se lží, ani žádná cibule, co by byla spojená s pravdou, prostě budu přirozený, to je nejlepší! Co bylo, to už nezměníme, a co bude, o tom nic nevíme, existuje jenom to, co právě je, tedy současnost, ve které je vše spoutané programy a závislostmi. Fráze že jednou bude jinak, a že se stanou potřené zázraky, patří tak akorát do pohádek pro hlupáky a děti, vše je jenom proud nečekaných událostí, a ten kdo spí, toho tento proud unáší, a ten kdo nespí, má možnost plavat proti proudu.
Je mě jedno, kdo spí a kdo plave proti proudu, je mě jedno, kdo je zde parazit, a kdo je zde hostitel, nemám dost času na to, abych mohl za dlouhý čas posoudit to, co bylo správné, a co bylo chybné, to je věc času, a každý ať si zde laskavě dělá to, co umí, a co má zde správně dělat. Já umím být Bůh, mnozí mě závidí a říkají, ten GVKB se má, on je Bůh. Každý vůl a každá kráva, teoreticky může být Bůh, ale prakticky o to nikdo z lidí nestojí, je zde sice mnoho podvodníků, co si zde hrají na Boha, nebo tvrdí že Boha zastupují.
Po pravdě být Bůh, to není zrovna dobrý osud, dostat do ruky škodolibé sudičky, co mě škodolibě odsoudili k tomu, že bude ze mě Bůh, tak bych je roztrhal vzteky na kusy s velikou chutí, a to jsem klidný a mírumilovný GVKB Bůh. Mnozí si myslí, že být zde Bůh to je výhodné a božské, opak je bohužel pravdou, je od vás očekáváno to, že budete pořád dělat zázraky, a nikoho nezajímá to, že nechcete dělat zázraky, a chcete dělat něco zcela jiného, třeba fotografovat a filmovat! Vše je marnost, nic než jenom marnost, když jste Bůh, tak jako Bůh musíte být Bůh, a nemůžete být volem ani krávou, a dělat zde voloviny a kraviny, tak jako to mohou dělat ostatní lidé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují