středa 30. prosince 2015

Za vším hledej idioty, co neumí fotografovat

Už mě to sere, že idioti neumí fotografovat, a myslí si to, že umí fotografovat, a pokud někdo jim řekne na rovinu do očí to, že jsou idioti, co neumí fotografovat, tak explodují, a chtěli by se hnedka prát jako idioti. Idiot si koupí levný fotoaparát a nějakou levnou knihu o fotografování a brzo si myslí to, že on umí dokonale fotografovat.

Je snadné vyfotografovat to, co se nepohybuje, když je dobré světlo, ovšem jsou situace kdy je všechno na hovno, a mělo by se to profesionálně vyfotografovat. Nejhorší je fotografování v noci, jednak vidíte hovno, a navíc z ruky vyfotíte hovno, nutný je dobrý stativ, ale ten je veliký a těžký, tahat jej všude sebou, to je na veliké hovno, a v hledáčku většinou v noci vidíte jenom veliké hovno!

Je třeba pochopit to, že z hovna nikdo bič neuplete, i kdyby se u toho posral, a měl na to drahý profesionální vybavení. Dělat dneska profesionálního fotografa je na hovno, protože každý idiot fotí mobilem, a považuje focení drahým značkovým fotoaparátem za kravinu, která je jenom na veliké hovno.

Nejhorší fotografické sračky jsou na sociálních sítích, a 99% fotek zde bylo foceno mobilním telefonem, nebo jinou levnou sračkou! Nejvíce mě sere, když mně někdo dá ruky ubohý mobil, abych ho vyfotografoval před nějakou zasranou památkou, a očekává ode mě ten idiot, že z toho budu mít velikou radost.

Nebo mě sere, když někomu vadí to, že jsem jej vyfotil, a chce, abych tu fotku vymazal, idioti, pořiďte si tyčku na mobily, a neotravujte mě tím, že budete chtít, po mě abych vás fotil! Jsou dokonce i případy kdy fotografa nebo kameramana zatkne policie, jenom za to, že fotil něco, co se nesmí fotit a filmovat.

Jak říkám, lidský svět je plný idiotů, co mají v hlavě dokonale nasráno! Dlouho jsem se věnoval filmování, to je taky na veliké hovno, udělat dobrý film to je zázrak, a idioti to stejně neocení, je sice pravdou, že moje dokonalé filmy byli globálně velmi mnoho sledované, ale na to seru, nejvíce mě u filmování sralo to, že mě to okrádalo o čas!

Takže jsem filmování spláchnul do sraček, ten kdo si moje filmy, nestačil z internetu, stáhnout má bohužel na věčné časy velikou smůlu, nejraději bych zavedl GVKB inkvizici pro ty, co neumí fotografovat a filmovat, a pro ty kterým vadí to, že je někdo vyfotografoval, nebo že se někde postavil stativ.

Je třeba restartovat vztahy k fotografům a filmařům, vše se realizuje pomocí GVKB čipů do vašich idiotských mozků, čip vyhodnotí to, co vidíte a on rozhodně o tom jak budete fotografovat a filmovat, už zde nebudou idioti, kterým vadilo fotografování a žádný idiot už nikomu nekopne do stativu, jeden drahý profesionální stativ mě idioti už zrušili, a málem jsem i přišel o drahý fotoaparát.

Představuji si to tak že při fotografování svatby v kostele, bude spoušť napojená na mozky lidí v kostele, a všichni ztuhnou, aby se snímek nerozmazal, a já mohl fotit krátkým časem, taky se zajistí to, že se budou všichni v kostele na mě usmívat hezky. Už zde nebudou žádné únosy nevěsty nebo jiné voloviny co napadli idioty, které fotím, fotograf bude bohem, a ty co on bude fotit, to budou jenom autíčka, na dálkové ovládání.

Už žádné hlášky jako že on nemá sice sebou fotoaparát a stativ, aby mohl fotit nádraží a provádět tak vojenskou špionáž, co fotograf bude dělat, to bude policajtům a jiným idiotům lhostejné, už žádné hlášky že někomu vadí můj vysoký stativ, a že bych měl jít do prdele. Pravím vám, seru na vás, dostanete do mozku GVKB čipy, a budou z vás všech jenom autíčka na dálkové ovládání, a GVKB fotograf, bude pro vás na věčné časy svatý Bůh, který se nebude mazlit s ubožáky, co by mu chtěli způsobit nějaké problémy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují