úterý 22. prosince 2015

Z hlediska cíkve je GVKB Bůh

To je teda divný sen, vše je zde dokonalé a krásné, já už nejsem starý nemocný hlupák, a jsem mladý zdravý geniální člověk, to není sen, vítejte v nové realitě, vaše modrá planeta země, byla naskenována a potom optimalizována, během krátkého okamžiku, vše si objednal u nás váš GVKB, protože už ho prý nebavil váš zaostalý chybný systém. No o GVKB jsem už slyšel, ale o vás jsem dosud neslyšel?
My jsme obchodní akciová vesmírná společnost JHVH, co ve vesmíru skenuje a optimalizuje; planety, slunce, černé díry, atd. pokud si to někdo u nás objedná a zaplatí za službu, rozebereme zakázku na strojový kód, a vše proženeme digitálními síty, které vyčistí chyby a potom se vše složí do optimalizovaného systému. To je blbost něco takového přeci není možné, to mě mozek tedy už nebere. To je normální reakce na změnu, za rok se s tím vyrovnáte, a začnete vše normálně chápat.
No skusím telefon, třeba mě dojde že je to sen. Promiň že volám, ale vše se zde změnilo, a já to nechápu? Jsem na tom stejně, prý za to může GVKB? Jsem na jeho stránce, a představ si, že on o tom co se stalo dneska, psal na svojí stránce už před mnoha lety, mě z toho asi jebne, co je moc, to je už opravdu moc. Ve zprávách se ukazuje, jak se vše globálně změnilo a někdo dokonce přesně změřil čas, jak to celé trvalo dlouho, a vše se změnilo globálně přibližně za jednu sekundu, to je teda síla!
To určitě nebyla levná služba, to je asi ten GVKB v pěkným balíku, že to celé zaplatil? Kdo je to vlastně opravdu ten GVKB? No určitě to nebude člověk, musí to být něco jiného co je mnohem vyspělejší, a má to mnohem větší možnosti, o kterých se nám ani nezdá. Z hlediska církve je GVKB Bůh, protože takové zázraky, může realizovat jenom Bůh, o tom nikdo už na zemi nepochybuje, otázkou už jenom je, s jakým náboženstvím je asi tento Bůh spojen, právě sleduji televizní globální debatu, kde se zástupci církví a sekt hádají o to, k jaké církvi nebo sektě asi GVKB patří? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují