čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční svaté poselství prezidenta republiky

Jako prezident mám svého doktora, a on ode mě chce každé ráno abych mu říkal co se mě zdálo, on mě potom moje sny vyloží a dá mě rady, jak ten den mám prožít, je to zvláštní doktor jako by to ani nebyl člověk, ale byl to anděl, nebo mimozemšťan. Třeba dneska mu povídám o tom, jak ve snu jdu do kanceláře prezidenta, a podaří se mě svést krásnou mladou sekretářku, a když má přijít očekávaný sex, tak mě se přirození nechce postavit a je z toho ostuda. Víte co, on mě na ten sen řekl?
Vše se má tak, že je zde snaha dávat národu mnoho lásky, ta sekretářka, to je tvůj národ, a to, že se ti nechtělo postavit přirození, znamená to, že nemáš informace, jak dát svému národu mnoho lásky. Ve tvém národě žije jeden starý člověk, který má informace o tom jak můžeš dát tomu národu mnoho lásky, ten člověk kdysi dávno žil dlouho ve Francii v klášteře jako svatý řeholník, on má od Boha ty informace, jenom on ti může pomoci, více informací už z toho snu nezískám.
Takže okamžitě volám tajné službě, aby mě našla toho člověka, tajná služba mě říká, že prý ten záhadný svatý člověk, kdysi dávno dlouho spolupracoval s prezidentskou kanceláří, a mohl i na faktury nakupovat pro kancelář prezidenta, a ten člověk žije v Praze a má dokonce i na internetu stránku. Logicky se na tu dokonalou stránku dívám, a je to duchovní hostina, ty myšlenky jsou mě moc povědomé, jako bych je každý den slyšel, ten člověk musí být trvale v mojí blízkosti, kdo to asi proboha je.
Vždy když nemám geniální myšlenky, jdu se natáhnout do vany, a jak tak ležím ve vaně, a popíjím domácí slivovici, tak najednou nahý vyskočím, a křičím jako šílený, nalezl jsem, ten záhadný svatý člověk, je přeci můj doktor, co mě vykládá moje sny. Okamžitě se snažím zavolat svému doktorovi, telefonní číslo je ale zrušené, nasedám do vládního auta a jedu do místa, kde prý můj doktor bydlí, ale zde on už nebydlí. Je mě to jasné, on byl anděl, a zase se vrátil k Bohu, jenom anděl může přeci rozumět snům, vždyť sny jsou darem od Boha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují