úterý 22. prosince 2015

Je deprese systémovou chybou?

Jak to že mě nebaví život, přemýšlím o sebevraždě a tak. Nikoho nemám, ani práci nic. Ale nejde jenom o mě. Život celkově stojí za hovno. Na ulicích samý bezdomovec a lidé se navzájem podráží, sobecky ničí, mnoho lidí má hlad a je těžce trvale nemocných. Nadnárodní korporace vládnou bezcitně světem, a pár milionářských kokotů nahoře vykořisťuje většinu lidí na světě, skoro všechno se lísá USA, protože jsi myslí, že samo o sobě nic nestojí. Všude samá katastrofa a neštěstí způsobené sobeckými lidmi! Kdyby jsem se jenom já měl na hovno, tak nějak by jsem se z toho pokusil vyhrabat, ale to snad za to ani nestojí, žít v takovýmhle světě. Vám se tady žije dobře, vždyť se zamyslete! Tyhle kecy mám fakt nejradši. 

  Tak víte co děti, ono je to tady vlastně všechno na hovno, tak se teďka všichni zvedneme od monitorů, svlíkneme se do naha a půjdeme zase žít do lesa, navzájem se mlátit klackama, chytat zajíce a trhat bobule. Když je ten svět tak strašně ošklivý a je Ti z toho tady špatně, tak jdi pomáhat dětem do Afriky, jdi do mírových sborů do Afghánistánu, Iráku, ale neseď si v teple domova a nelamentuj nad tím, jak je to tady na hovno..... Když tak nemáš rád tenhle svět, tak proč používáš počítač? Mě vždycky fascinují obrázky, jak nějaká sestava ošoupaných individuí, kterým se nechce hákovat, jak třískají do výloh v KFC nebo McDonaldu a druhý den tam stojí frontu na hranolky a BigMac s Colou bez ledu.... Tak jen tak dál jdi a ukonči to! Já Ti budu fandit, pokud to s někým pohne, ale myslíš, že když tady budeš kňučet jak podsvinče, jak je ten svět ošklivý, že se něco stane? 

Nestane se nic. A nenapadá Tě, že nebýt toho dnešního světa, tak lidi umírají na mor, černý kašel, zarděnky, ale i obyčejnou chřipku??? Dneska lidé vymírají taky, ale většinou díky své blbosti. Co by měli říkat děti v Afghánistánu, nebo Africe, tam neřeší to, jak je svět na hovno, tam řeší, co budou dneska jíst a jejich máma se bojí, jestli se ráno všichni proberou živí a neumřou hlady..... Víš co, tak se o nic nesnaž, na všechno se vyser, vždyť jediná povinnost člověka v jeho životě je, že musí umřít a je na každém kdy se to stane, někdo žije 80 let někdo 23, někdo 30 a někdo taky jen 10. Uvědom si, že život je dar a je třeba žít, a ne jen lamentovat o zkaženosti světa, já taky nemám rád Američany, ale kvůli tomu přece nezačnu stávkovat a nebudu chodit do práce, a nebudu kvůli tomu jíst, nebo dokonce spáchám sebevraždu, za to mi ty vyžraný pitomci s tupým černochem v čele nestojí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře