pondělí 28. prosince 2015

Já jsem slušný politik

Vše co je zde veřejné, to je mě na hovno, a z toho veřejného hovna, se ještě musí platit veliké daně, a tak je zde můj život na hovno a o hovně, brzo zde pyšná vláda co je zde na hovno, zavede velikou daň z každého hovna, to je zaručeně jistý zdroj pro zadluženou státní pokladnu, digitální peníze přeci už nesmrdí, registrační digitální pokladny, takto zaregistrují každé hovno, jste všichni jenom zaostalí neandrtálci, co jsou zde už jenom ekonomicky na hovno!
Zaměstnanci co jsou v zaměstnání už ekonomicky na hovno, budou spláchnutí ekonomicky do ekonomických sraček, protože takových ubohých zaměstnanců, je dneska v EU už jako sraček. Někdy musím odejít od počítače, a počítač se automaticky sobecky restartuje a to je na hovno, protože moje profesionální geniální práce, byla takto počítačem spláchnutá do sraček.
Vidím tento konzumní svět, jenom jako svět plný veřejných zasraných záchodů, kde je každé lidské hovno digitálně zdaněné, už jenom zbývá dát do mozku GVKB čip který zdaní globálně digitálně lidské myšlenky, co jsou zde jenom na hovno. Já jsem slušný politik, a neřeknu nikdy nikde mediálně sprosté slovo, ani za pytel sraček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují