sobota 14. listopadu 2015

Je možné zakázat lásku a sex?

Je pravda, že jsme v dnešní době poměrně dost sledováni. Google si o nás zaznamenává úplně všechno. Co hledáme, kdy to hledáme, na co klikáme, co nakupujeme, jaké aplikace si instalujeme… Prostě vše. To samé; Google, Facebook, Amazon, Microsoft, Intel, Sony, Samsung, Apple, a vůbec všichni. Ať už kvůli tomu, že to chce NSA v USA, nebo protože je to dobré pro nenažranou globální elitu. Hodně lidem to vadí a snaží se proti tomu amatérsky bojovat. Pak si ale vzpomenu, že existují typ svatých lidí co by všechno krásné chtěli zakázat, a ti rozhodně nemají problém s prosazováním jisté globální nesvobody.
Problémem je, že lidé, co by všechno zakázali, nejsou nikdy uspokojeni. Jednou se jim nelíbí Nacismus, že je moc sprostý. Pak se jim nelíbí něco dalšího třeba Křesťanství. Pak by to ještě chtělo zakázat lásku a sex, násilným oddělením mužů od žen. A taky úplný zákaz sobeckého myšlení a mluvení na veřejnosti. A to všechno je zde přeci jenom pro to, aby nám v budoucnosti bylo lépe. Pro dobro našich dětí! Musíme je ochránit před zlou sobeckou realitou! Je nutné pročítat každý mail a každý telefonní hovor nahrávat, a všechno globálně dlouho zaznamenávat! Moje otázka je, odkud se berou tihle mocní a bohatí lidé?
Ti, co by rádi všechno, co milujeme, globálně zakazovali? Odkud vlastně pochází? Když se vezme hromada nasraných lidí, kterým všechno vadí a všechno je uráží, vytvoří mocnou organizaci, začnou mít moc a můžou vytvářet nátlak na podnikatele a stát. Jak se říkává, cesta do konzumního očistce je dlážděná svatými úmysly, a tady to platí dvojnásobně. Každopádně mě tohle velice děsí. Nechci, aby někdo mocný za mě rozhodoval, co je pro mě dobré. Aby mi říkal, že něco nesmím, protože by to nebylo pro mě dobré. A láska a sex, mě může morálně zkazit, takže je nutné mi ji globálně zakázat. Já osobně nemám rád celou řadu věcí.
Nemám rád třeba kariéristické politiky. Nemám rád kuřáky a opilce. Vadí mi zde celá řada věcí, přesto je nechci zakazovat druhým, nezakládám spolky a nesbírám petice. A důvod, proč to nedělám je prostý, nejsem prostě svatý blázen. Lidé, co by chtěli všechno zakázat, nejsou nikdy spokojeni. Vždycky je tu něco dalšího, co jim začne vadit, co je začne urážet, co podle nich ohrožuje mravní výchovu dětí, a já nevím, co všechno. Kdo ví, možná že to není úplně mimo realitu.
Možná, že se brzy zakáže lidem rozmnožování, protože lidi jsou to nebezpečná sobecká zvířata, a mohou používat vědu a techniku k ničení hodnot, co zde vytvořila robotická GVKB civilizace. A možná se nejprve zakáže chov všech domácích zvířat, tam se to uhraje na nemoci, které se z domácích zvířat přenášejí na lidi. Zákony a politici už dávno nejsou od toho, aby nás chránily, ale aby uspokojovaly mocnou a bohatou elitu schovanou a nadnárodními korporacemi jako je; Google, Facebook, Amazon, Microsoft, Intel, Sony, Samsung, Apple, atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují