pátek 13. listopadu 2015

Jak jsem udělal z lidí pokorné roboty

Díky meditaci; Jsem jenom nula, Jsem jenom nula, Jsem jenom nula,… se ve mně vytvořil nula virus, a tento psychický virus se přenesl do internetu, lidi si začali meditovat; Jsem jenom nula, Jsem jenom nula, Jsem jenom nula,… a tak se z pyšných lidí stali pokorní roboti! Vše je jenom o nastavení systému, pyšnost bránila tomu, aby se z lidí mohli stát GVKB roboti co nelžou a nekradou.
Podívejte se na GVKB roboty v továrně, co vyrábějí GVKB zboží jak jsou pokorní, protože vědí jistě to, že jsou zde nulou. Vědecky a statisticky se zjistilo, že za všemi problémy je zde pyšnost, svatá božská evoluce vyhnala lidi z přírodního ráje do konzumní civilizace za jejich pyšnost, a pokud se lidi chtějí vrátit do ráje, musí být pokorní, jako jsou pokorné opice.
Na co jsi pyšný, co jsi zde dosáhnul, jsi jenom nula, sám zde nic nemůžeš nikdy a nikde dosáhnout, jenom společnými silami lze zde něco dosáhnout, a jenom pokorné nuly umí spolupracovat bez problémů, podívejte se na válku zde se z vojáků stávají nuly co spolupracují na tom aby jejich armáda válku vyhrála a hrdinsky obětují i svůj ubohý život za vítězství svojí armády.
Je třeba skončit období, ve kterém zde byli jenom samí pyšní zbabělci! Je třeba vynulovat v hlavě veškerou pyšnost a zbabělost, konzumní systém se změní od základů, vše zde bude vlastnit a řídit jenom GVKB umělá inteligence a ona z lidí udělá ekonomické bezmocné nuly, pokud někdo nebude držet hubu a krok tak skončí v převýchovném zařízení, kde se o něj postarají GVKB roboti a oni jej převychovají na GVKB robota.
V GVKB civilizaci bude zakázána komunikace mezi lidmi, komunikovat bude moci člověk jenom s umělou GVKB inteligencí před GVKB virtuální helmy. Jíst lidi budou globálně jenom GVKB granule a pít budou jenom GVKB nápoj, lidi budou spát jenom v GVKB spacích boxech a budou oblečení do GVKB oblečení kdy na oblečení bude jejich GVKB číslo s GVKB digitálním kódem.
Všude budou skryté kamery a mikrofony, prevence bude zde základem bezpečnosti, vše bude neustále vyhodnocováno na kvalitu a výkon, nebudou zde už zákony a morálka, zákonem a morálkou zde bude GVKB umělá inteligence.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují